A gyerekcipoabc.hu cookie-kat használ a kellemesebb felhasználói élmény érdekében. A Hozzájárulás megadásával Ön elfogadja a cookie-k használatát. Részletes leírást az Adatkezelési tájékoztatóban talál.
Termékek Menü

Gyakori kérdések

Hogyan válasszak gyerekcipő méretet?

belső talphossz,  az álló gyermek talplenyomatának hossza.

Hogyan kapja meg ezt a méretet?

Állítsa gyermekét mezítláb egy papírlapra, és rajzolja körül a lábat a talp és a papír érintkezési vonala mentén, majd a rajzon mérje meg a leghosszabb távolságot (a sarok és a nagy lábujj között). Ez lesz a belső talphossz.

Ideális esetben a cipő 0,5-0,7 cm-el hosszabb mint a gyermek lába. Az erősebb lábú gyerekek esetében érdemes kicsit többet rászámolni, nekik max. 1 cm hely szükséges.

 A gyerekcipoabc.hu oldalon  minden gyerekcipő leírásában megtalálja a cipő méretek mellett, az általunk lemért belső talphossz méretet is .

Mit jelent a cseregarancia? Ha nem megfelelő a gyerekcipő van lehetőség cserére?

A gyerekcipoabc.hu 14 napig kényelmes és kedvező lehetőséget biztosít a cserére! 


A kézhez kapott termék mérete, fazonja, vagy színe nem megfelelő? Szeretné kicserélni a cipőt kisebbre, nagyobbra, vagy másra? Nyugodtan keressen bennünket, találunk megoldást.


Mit kell tennie?

  • Felveszi velünk a kapcsolatot e-mailen keresztül: info@gyerekcipoabc.hu, vagy telefonon:70/9302274-es számon,és jelzi csere szándékát. Ekkor egyeztetünk Önnel , hogy mi lenne a megfelelő csere termék az Ön számára, és az elérhető e.
  • Ha tudjuk teljesíteni a csere iránti igényét, akkor Önnek nincs más dolga, mint kényelmesen, előre egyeztetett időpontban várni az általunk kiküldött futárt , átadni neki a cipőt, és átvenni a csere cipőt. Nem kell bajlódnia a címzéssel sem, a futár felragasztja a címiratot. A csere kedvezményes költségét 1500 Ft-ot, a futárnak kell kifizetni.
  • A cipőnek eredeti, sértetlen állapotban kell lennie, és a dobozt be kell csomagolni, mert a futár csak így veszi át öntől.
  • Amennyiben a cseréből kifolyólag eltérés mutatkozik az árban, azt korrigáljuk. A többlet költséget a csomag szállítási költségével együtt a futárnak kell megfizetni. Amennyiben visszatérítendő összeg keletkezik, az Ön által megadott bankszámla számra történik a különbözet visszautalása.

A csere cipő kedvezményes kiszállítása ugyan azon rendelés esetében csak egyszer vehető igénybe, és csak belföldi címre kérhető! 

Mit tehetek, ha nem megfelelő a gyerekcipő és nem szeretném megtartani?

Önt a 45/2014.(II.26.) Korm. rendelet a távollévők között kötött szerződésekről szóló rendelet értelmében 14 napos elállási jog illeti meg.

Ha a kézhez kapott gyerekcipő felpróbálásakor kiderül, hogy nem jó a méret, vagy csak nem tetszik  a cipő, vagy bármilyen más ok alapján Ön úgy dönt, hogy eláll a vételtől, azt 14 napon belül indoklás nélkül megteheti.

Teendők az elállási jog gyakorlásakor:

  • Felveszi velünk a kapcsolatot e-mailen keresztül: info@gyerekcipoabc.hu, vagy telefonon:70/9302274-es számon,és jelzi visszaküldési szándékát. Ekkor egyeztetünk Önnel minden szükséges kérdésben.

  • Visszaküldi a cipőt címünkre, a Paplemacs Kft. 4243 Téglás, Gyár utca 25. számra, és e-mailben megküldi a bankszámlaszámot, ahova a pénz visszautalását szeretné kérni.

  • Vagy kéri a GLS visszáru szolgáltatásunkat, amikor is mi küldünk futárt a csomagért. A GLS visszáru szolgáltatás kedvezményes költsége 1500 Ft, melyet a visszautalandó összegből vonunk le.

  • Amikor kézhez vesszük a csomagot, és azt rendben találtuk, az előzetesen egyeztetett bankszámlára visszautaljuk a megrendelésben szereplő cipő, és az eredeti szállítási költség árát . Ha Önnek kedvezményesen szállítási költség nélkül juttattuk el csomagját, akkor természetesen csak a vételárat utaljuk vissza. Amennyiben Ön utánvéttel kérte a kiszállítást, csak a szállítási költség kerül visszautalásra, az utánvét díja nem, mivel az a legkevésbé költséges szállítási módtól eltérő többletköltség, amit Ön választott, és a vállalkozásra nem terhelhető.

Van e garancia a gyerekcipőre?

A gyerekcipoabc.hu kipróbált, megbízható márkák minőségi termékeit forgalmazza.Előfordulhat azonban , hogy a termék rendeltetésszerű használat esetén is meghibásodik.

A termékre 2 év szavatosság vonatkozik,mely két részre tagozódik.

A termék kézhezvételének napjától számítva , az első 6 hónapban NEM ÖNNEK kell bizonyítania a hibás teljesítést. Vitás esetben a bizonyítás a forgalmazót terheli.

A 6. hónap után, a hatályos jogszabályok értelmében a bizonyítás Önt terheli. Ön az esetleges reklamációval a fogyasztóvédelmi szervekhez fordulhat, és a jogos reklamációról szóló jegyzőkönyvvel érvényesítheti szavatossági jogát. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a   19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet ben foglaltak az irányadóak.

Az első 6 hónapban igénye érvényesítésekor az Ön teendője:

Felveszi velünk a kapcsolatot e-mailen keresztül: info@gyerekcipoabc.hu, vagy telefonon:70/9302274-es számon,és jelzi a hibát, valamint a visszaküldési szándékát. Ekkor egyeztetünk Önnel minden szükséges kérdésben. A gyerekcipőt visszaküldi címünkre:Paplemacs Kft. 4243 Téglás, Gyár utca 25.

Jogos igény esetén a Paplemacs Kft-hez való eljuttatása a cipőnek a vállalkozás költsége. A cipő visszajuttatásának postaköltsége szintén a Paplemacs Kft.-t terheli.

A gyerekcipő megérkeztekor, mi felvesszük Önnel a kapcsolatot, és e-mailben kap egy jegyzőkönyvet mely tartalmazza az Ön adatait, a vásárlás adatait, a cipő típusát, a hiba jellegét, a szavatosság rendezésének módját, és a cipő, vagy a vételár visszaszolgáltatásának várható idejét. A nem egyértelműen eldönthető, vagy vitás esetekben, illetve amikor szándékos rongálás gyanúja merül fel, a kérdéses termék - a hatályos jogszabályoknak megfelelően - független laboratóriumi vizsgálatra kerül, ahol szakvéleményt készítenek róla. A további ügyintézést a szakvélemény megállapításai határozzák meg.

A gyerekcipőket ha a hiba jellege engedi, elsősorban javíttatjuk. Ha a kijavítás nem lehetséges, cseréljük a cipőt. Ha a csere nem lehetséges, a vásárló árleszállítást kérhet, vagy visszakapja a vételárat.

Előzetes megbeszélésünk alapján Ön is megjavíttathatja a cipőt az Ön által választott cipésznél. Ebben az esetben a javítási költségről szóló számlát a Paplemacs Kft nevére kell kiállíttatni: Paplemacs Kft. 4243 Téglás, Gyár utca 25.), majd azt megküldeni nekünk.  A javítás költsége nem lehet aránytalanul nagyobb, mint  a hiba jellegéből adódó elvárható javítási költség.

 

Fizetési lehetőségek: Hogyan tudom kifizetni a megrendelt cipőt?

Áruházunkban lehetőség van választani:  banki átutalás,bankkártyás fizetés,személyes és utánvéttel történő fizetés között, az alábbiak szerint:

Megrendeléskor történő fizetés:

  • Bankkártyás fizetés a SimplePay rendszerén keresztül. A bankkártyás fizetés az OTP minősített online fizetési felületén történik.
  • Banki átutalást teljesíthet saját netbankján keresztül (vagy személyesen valamelyik bankfiókban).

Áru átvételekor:

  • Utánvétel esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.Az utánvét költsége minden esetben 350 Ft
  • Tégláson, és Debrecenben személyes átvétel esetén készpénzzel tud fizetni, szállítási költség pedig nincs.

Mindig a rendelés Összesen bruttó :sorában szereplő összeget kell Önnek kiegyenlítenie, és kérjük átutalásnál hivatkozzon a rendelés számára.

Kiszállítás: Hogyan, mikor, mennyiért?

A küldemények kézbesítése, szállítása, MPL/GLS futárszolgálattal,  előreláthatólag 1- 2 munkanapon belül történik. Amikor a csomagot elkészítettük, és  feladtuk, e-mailt küldünk a csomag várható érkezésének napjáról.

Szállítási módok:

  1. Személyes átvétel Téglás, Gyár utca 25. szám alatt, vagy Debrecen, Galamb u.6. szám alatt .Telefonon vagy e-mailben egyeztetünk Önnel az átvétel idejéről, készpénzzel tud fizetni, és szállítási költség nincs.
  2. GLS csomagpont:Csomagját 1-2 munkanapon belül személyigazolványa felmutatásával átveheti, több mint 500 átvevőhelyen. SMS értesítést kap, utánvéttel is fizethet, 5 napos átvételi határidő áll rendelkezésre.
  3. GLS futárszolgálat házhoz kézbesítés . E-mailben értesítjük a csomag feladásáról, mely e-mail tartalmazza a csomag regisztrációs számát is, így Ön nyomon követheti hol tart a kézbesítés menete. ​​GLS csomag esetén  3 kézbesítési kísérlet van. E-mail értesítést kap a feladás napján, hogy csomagja a következő munkanap kiszállításra kerül. Ebben a levélben megtalálható a csomagszám, és az esetleges utánvét összege. A kiszállítás reggelén e-mail értesítést kap  3 órás időablakkal a várható kézbesítési időről, és a futár telefonszámát.
  4. MPL Postán maradó csomag. E-mailben értesítjük a csomag feladásáról, mely e-mail tartalmazza a csomag regisztrációs számát is, így Ön nyomon követheti csomagja útját. Az Ön csomagja az Ön által kiválasztott postán 2 munkanap múlva vehető át személyesen, a postahivatal nyitvatartási idejében . Az átvételre 5 munkanap áll rendelkezésére.

Kiszállítási idő:

  1. Banki előre utalás esetén,  a fizetendő összeg számlánkon történő jóváírásától számított 1-3 munkanap. Amennyiben a jóváírás/visszaigazolás megtörténik 12.00 óráig, a csomag aznap feladásra kerül, 12.00 óra utáni jóváírás esetén, előre láthatólag már csak másnap kerül a csomag feladásra. Feladás másnapján a csomagot a GLS házhoz, vagy csomagpontra kézbesíti, vagy a postán maradó csomagok esetében 2 munkanap alatt átvehetővé válik.
  2. Bankkártyás fizetés esetén ( 1-3 munkanap), a rendszer automatikusan azonnal megküldi számunkra a befizetés sikerességéről a jelentést. Nyugtázott sikeres fizetés esetén 12.00-ig a csomag aznap feladásra kerül. 12.00 óra után elképzelhető, hogy csak másnap kerül átadásra a kiszállítást végző futárszolgálatnak. ​​- GLS házhoz, GLS csomagpont: 1 munkanap - ​Postán maradó: 2 munkanap
  3. Utánvétel esetén 1-3 munkanap, ha a rendelés 12.00 óra előtt érkezett, másnap a GLS munkatársai házhoz szállítják, vagy a csomagpontban átvehetővé válik az Ön csomagja, postán maradó küldemény esetén 2 munkanap alatt átvehetővé válik a postán. 12.00 óra után érkező rendeléseket előfordulhat, hogy már csak másnap adjuk át szállításra .
  4. Személyes átvétel esetén telefonon vagy e-mailben egyeztetett időpontban.​

Szállítási díjak belföldre:

20.000 Ft feletti megrendelés esetén:

  • előre utalással és bankkártyás fizetéssel a kiszállítás INGYENES
  • utánvéttel 450 Ft

Előre utalással és bankkártyás fizetéssel:

  • GLS házhozszállítás, MPL postán maradó: 1050 Ft
  • GLS csomagpont: 895 Ft

Utánvéttel:

  • GLS házhoz kézbesítés, MPL postán maradó: 1050 Ft + utánvételi díj 450 Ft = 1500 Ft
  • GLS csomagponton 895 Ft + utánvételi díj 450 Ft = 1345 Ft

 Csomagcsere GLS futárszolgálattal

  • Cégünk kiküldi a futárt a csere cipővel, és a futár átveszi öntől a becsomagolt ,cserélni kívánt cipőt. 
  • A cserecsomag kedvezményes ára, melyet a futárnak kell kifizetni: 1500 Ft
  • A kedvezményes árú cserecsomag szolgáltatás egy vásárlásnál csak egyszer vehető igénybe.
  • Cserecsomag szolgáltatásunk csak belföldre kérhető!

Elállás GLS futárszolgálattal

  • Az Eladó (Paplemacs Kft.) lehetőséget biztosít a GLS visszáru szolgáltatás igénybevételére.
  • Az Eladó kiküldi a GLS futárt a csomagért , a fogyasztóval egyeztetett időpontban, és címre.
  • A fogyasztó átadja a futárnak a csomagot, melyet a futárszolgálat az Eladónak kézbesít.
  • A visszáru szolgáltatás költségét, 1500 Ft-ot a fogyasztónak visszajáró összegből vonjuk le.

A fenti árak kizárólag Magyarország területén belüli szállítás esetén érvényesek.

A szállítástól elállás: A vevő jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítás előtt a vásárlástól elállni. Ezt jelezheti felénk a   info@gyerekcipoabc.hu   e-mail címen. Ebben az esetben a vevőt semmilyen költségviselési kötelezettség nem terheli.

 

Egészségpénztári adatokat hol tudom megadni supinált cipő vásárlásakor?

Szamos supinált cipő, Maus és Salus supinált cipők, szandálok , egészségpénztárra elszámolhatók.

Az elszámolás számla alapján történik ön és az Egészségpénztára között.

A szükséges adatok:  Egészségpénztár neve, címe, és a tagi azonosításra használt vagy szám, vagy tag neve(amit az ön egészségpénztára kér).

Hogyan tudja megadni számlázáshoz az adatokat?

Lépésenként sorba megmutatjuk önnek:

  1. A kosárba helyezett terméknél nyomja meg a Tovább a kosárhoz gombot, vagy ha tovább szeretne vásárolni, később a Megveszem a gyerekcipőt gombra is kattinthat.

 

  1. Az elérhetőség és a szállítási mód megadása után következik a fizetési mód, és a számlázási cím.
  • Itt válassza az Új számlázási címet adok meg lehetőséget. Klikkelje be a pöttyöt. 
  • Majd jelölje be a Cégként vásárolok négyzetet egy pipával. 
  • Töltse ki az egészségpénztár adataival

 

  1. Nyomja meg a Tovább az összegzéshez gombot, majd a Megjegyzés a rendeléshez szövegdobozba adja meg a többi szükséges adatot, és információt, amit közölni szeretne velünk.

 

 

  1. Egy pipa a vásárlási feltételek elfogadása mezőbe, egy Megrendelés gombra kattintás, és már kész is van. Minden szükséges adat eljutott hozzánk.
  2. Ne feledje, ha hűségpontokat szeretne gyűjteni, a következő oldalon kell a regisztrációt elvégezni. Regisztrált vásárlóinknak minden termék árából 5% jóváírásra kerül hűségpont formájában, amit a következő 120 napon (4 hónap) belüli vásárláskor kedvezményre válthat a fizetendő végösszegből.

 

Gyerekcipő kereső
Nem/ Fiú-Lány-Unisex
Méret
Szezon
Gyártó
Típus
Akciós
Bankkártyás fizetés:
Vélemények
Facebook vélemények
Lájkold!